2013. június 21., péntek

Pár nap, de rengeteg élmény

Amikor a kultúrák találkoznak...

A második hétre teljesen összeszokott az international staff a konyhán. Olyannyira, hogy már majdnem minden magyar káromkodást megtanítottunk nekik, a kedvencem az volt, amikor jött az egyik srác felénk és Filippo odaszólt neki: "Where were you, kurva?" :D A legviccesebb pedig az, hogy már mi magyarok is olyan akcentussal mondjuk a magyar szavakat, mint a külföldiek, akiknek megtanítottuk őket. Egyébként mi is tanulunk csehül is, lengyelül is. Valamelyik nap körbeültünk a kabinjaink előtt és beszélgettünk közben meg tanultuk a kifejezéseket és össze-vissza röhögtünk, mert képtelenek voltunk őket normálisan kiejteni :) Már egyre jobban keverjük a nyelveket, de így egyre viccesebb az egész. Egyik vacsora közben például már arról is beszélgettünk, hogy az egyes állathangok, mint a brek-brek vagy a vau-vau, hogy van csehül... egyre jobbak vagyunk :D
Azon a napon este nagyon sokáig röpiztünk, már fel kellett kapcsolni a világítást is, és közben a Field House-ban '80-as évek disco volt. Persze nekünk is, nemcsak az amerikaiaknak, de inkább játszottunk, mint oda mentünk. Amúgy, a '80-as évükről csak annyit, hogy felváltva ment Icona Pop, Macklemore, Skrillex és  Adele... tényleg, that's the real '80s.



Még mindig megúsztam az egybe részes fürdőruhát :)

Tegnapelőtt minden staffosnak részt kellett vennie egy swimming testen, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy tudunk úszni vagy legalábbis, ha egy hajóról, kajakról, kenuról vagy szörfdeszkáról beleesünk a vízbe, akkor nem fogunk megfulladni és kievickélünk valahogy. Tisztára bepánikoltam, hogy na ne, ez azon a részen van, ahol nem lehet bikiniben lenni officially, de én nem vagyok hajlandó felvenni az egybe részes fürdőruhámat. Szerencsére többen voltunk így lányok, két másiknak csak bikinije van itt, szóval megkérdeztük, és mondta, hogy persze, úszhatunk bikiniben :) Máris több kedvvel mentem a vízbe, ami egyébként kb 20 fokos lehet, mert igaz, hogy nappal nagyon meleg van, de éjszaka még mindig kell a két takaró, meleg pulcsi és meleg zokni. Leúsztuk a kötelező 5 hosszt, utána meg még pancsoltunk is egy kicsit. Sőt, van egy csúszda a gyerekeknek a dokk végén, egyáltalán nem nagy, de lehetett használnunk. Én azt hittem, bele fogok szorulni, de nem és olyan nagy seggeseket estünk a vízbe, nagyon jó volt :) Az első csúszásnál még sikkantottam is egyet ijedtemben, de nagyon jó volt.




1st Day Off

Csütörtökön megvolt az első szabadnapunk. Közös volt mindenkinek, mert délelőtt elvittek bennünket Social Security Numbert igényelni, ami az itteni TB kártyának felel meg. Utána visszajöttünk és lementünk a többiekkel napozni a tóhoz, nagyon kellemes idő volt. Kezdek most már én is barna lenni, és így kevésbé is irigykedem a Balaton parton hasat süttető otthoniakra :)
Délután szervezett nekünk a tábor egy buszos utazást Freeportba, ami kb. egy órányira van innen. Ismét iskolabusszal mentünk, de hogy az mennyire de mennyire kényelmetlen. Borzasztó! Rövid távon még el lehet viselni, mikor a Walmartba megyünk vásárolni, de egy óra... Nem tudtunk már hogy ülni, feküdni, mert közben mindenki fáradt volt és aludni akart, de végül megérkeztünk. Freeportban van egy pár sétálóutca, meg jó pár drága bolt, szóval csak nézelődtünk meg turistáskodtunk :) Jó volt végre kimozdulni meg szépen felöltözni a táboros lét után. A Meki az nagyon vicces volt, kívülről úgy nézett ki, mint egy lakóház, belülről meg ugyanolyan volt, mint minden más Meki otthon. Sőt, még a kalóriákat is kiírták a kaják mellé a táblára :D Nem mintha itt bárki is foglalkozna vele... Hihetetlen, hogy mennyi elhízott ember van itt. Például a Walmartban láttunk egyet, aki már menni sem tudott, ilyen kis elektromos cuccal játr, de azért a fánkosnál extra nagy, extra édes és extra krémes donutot kért.
Freeport után visszamentünk Augustába, ahol kb 7 amerikai miatt kellett 3 órát eltöltenünk a semmivel, mert ők addig moziba mentek... Mi nem akartunk, mert fölösleges pénzkidobás lett volna meg itt elég drága a mozi plusz még hozzá bármi, amit az ember venni szeretne. Helyette körbejártuk a boltokat meg a Walmartban vettünk valami kaját, aztán nagy nehezen elérkezett az este fél 10 és hazajöttünk.




Kajak? Kajak!

Mint tudjátok, nem vagyok egy sportember. Sosem sportoltam semmit sem, tavaly kezdtem el csak az aerobicot. Ma viszont, úgy döntöttünk, sportnapot tartunk... muszáj is ennyi finom kaja mellett :) Délelőtt voltunk a kondiban biciklizni meg tornázni, délután pedig életemben először kipróbáltam a kajakot. Azt hittem, bonyolultabb lesz, de nagyon kellemes volt és legalább még többet barnultunk. Persze az arcom kicsit megégett hiába kentem be naptejjel, de még nincsen főtt rák fejem, annyit nem voltunk kint :) A víz egyre jobb és ezt is együtt csináltunk a konyhás brigáddal, úgyhogy nagyon összetartóak vagyunk. Este meg elmentünk a lányokkal futni a tó körül, de újra rá kellett jönnöm, a futás továbbra sem nekem való és továbbra sem szeretem. Hát igen, van, ami sosem változik :)
Holnaptól új világ köszönt ránk, mert the kids are coming, kids are coming. Vége a csendnek, a nyugalomnak, a hosszú szabadidőknek, úgyhogy előre szólok, ha nem írok hamar vagy nem vagyok gépnél annyit, az csak azért van, mert sok a dolgom vagy van valami közös programunk a többiekkel :)


Puszi

Szabcsi




Ui.: Üzenem a második heti üzenetírómnak, hogy hiányzik a tyúkólunk a Pillér Dezső utcáról és hiányoznak a nyári esték a Lúdlábas ücsörgéseink a hajnali kószálásokkal, de ami késik, az nem múlik! :) Ja és ha hazamegyek, akkor Vilcsit elraboljuk a csokis gofrijaival együtt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése